Problemy z partycjami!!!

Autor: Fargo (yoorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 18:51:32 MET

HEY!

Posiadam plytę BE6 (bios TH, HPT 366 ver. 1.25) i ostatnio kupiłem HDD
Seagate U6 40 GB. Problem polega na tym, że pojemność całego dysku nie
sprawia żadnych problemów, natomiast gdy zakładam partycję i któraś ma ponad
8422,7 MB to wszystko zaczyna się sypać. Ze stronki Seagate'a ściągnąłem
programik Nfdisc i po jego odpaleniu wyskakuje mi taka informacja:

" Partition is defined larger than the current BIOS support.
 The Partition record calls for 8447.33 MBytes, however,
 the BIOS Int13 shows only 8422.69 MBytes are supported."

Powoduje to błędy w Master Boot Sektorze i po naprawie np. Norton Disc
Doctor'em zostawia mi tylko dwie partycje podstawową 8422,7 MB i taką samą
rozszerzoną. Reszta zostaje jako wolne miejsce.

Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem, lub zna rozwiązanie.....
czekam na odpowiedź.

--
pozdrawiam