Re: Dwa procki

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 18:17:40 MET

Użytkownik "Jacek B" <cybek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z grupowiczow wie jak podlaczyc dwa procki (np: PIII 500) na
plyte
> ABIT BE6-2. Czy jest to mozliwe, jakies przystawki na slot 1. ??
> JB

Na BE6-2 dwa procki ???????
może się mylę ale dwuprocesorowa płyta abita to się nazywała BP6 - nie
pamiętam - to było tak dawno
Jeśli się nie myle to za chiny ludowe się nieda
a jeśli tak i to jest dwuprocesorowa to niewidziełem nigdy przejściówki z
PPGA na Slot 1
bo chyba taki Socket tam jest czyli nieda się ale może spróbuj znaleźć
przejściówke PGA na FCPGA coś kiedyś słyszałem.