Re: Slot1

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 18:03:31 MET

nie uwierzysz, co ja zrobilem. najpierw kupilem na gieldzie org.
intelowskie chloedznie na slot 1. ale, ze plyte mam nieciekawa
(PC-Chips M726), proc nadal sie grzal i przy 500MHz jesli
zalozylem obudowe, to przy obciazeniu sie czasami walal,
wiec..... pojechalem back na gielde i kupilem..... Titana "for
Duron and Athlon up to 1,2GHz" :-)))))) nieco sie meczylem z
zamocowaniem - wywalilem stary radiator od slot 1 i zalozylem ten
od rzeczonego Titana i chodzi :-) i to jak! zapetlilem Sadnre,
wlaczylem Winampa z wizualizacja i zostawilem na noc. budze sie
rano - 33 stopnie :-)))))))))) wiec zycze powodzenia w
podkrecaniu!
pozdro
\krasus