Re: mysz

Autor: harston (harston_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 17:02:09 MET

On Sun, 27 Jan 2002 15:03:10 GMT, "Krzysztof" <ke6qba_at_hotmail.com>
wrote:

>Numer
>FCC ID: ********* (przepisalem z takiej myszy)
>ma kazde urzadzenie, jest to numer nadawany przez "komited do spraw radia i
>telewizji", tak to mozna zobrazowac. W Polsce nazywa sie to "swiadectwo
>homologacji". Majac ten numer Internet pozwala poszukac w bazie danych tego
>komitetu opisu urzadzenia, czasem nawet schematy maja. Ta baza danych podaje
>kto ten numer otrzymal i kiedy. Czesto podaje Home Page producenta.
>Uzyj Copernik'a albo Ferreta i zobacz co ci znajdzie.
>K.

udalo mi sie znalazc szerszy opis tej myszy ... jest to Digital VAX
mouse (model: VSXXX-AA.B03 ... :
http://www.netclique.net/oldmouse/Hawley/DEC-VAX.html
jednak nadal bladze w poszukiwaniu sposobu podlaczenia jej do
komputera PC ... porownywalem narazie wejscie tej myszy
(http://vax.sevensages.org/hw/vsxxx.html) ze zlaczem PS/2
(http://govschl.ndsu.nodak.edu/~achapwes/PICmicro/PS2/ps2.htm)
jednak zadnych podobienstw nie znalazlem =[