voodoo3 - beeeeeeep-bip-bip-bip

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 16:31:21 MET

W momencie włączenia komputera, gdy w slocie AGP siedzi Voodoo3 2000 ,
dobiegają moich uszu dzwięki jak w temacie. Później czasm mrugnie śliczny
czerwony kolor na cały ekran (ale nie zawsze), przedstawia się BIOS karty
graficznej, potem BIOS komputera (Phoenix). Potem wszystko się uruchamia i
działa OK. Sprawdzałem na phoenix.com - ten BIOS nie generuje takiego
zestawu dźwięków (najbardziej podobny jest beeep-bip-bip, ale na pewno
słyszałem 3 krótkie a nie dwa), więc raczej sygnał pochodzi od karty
graficznej (BIOS pozwala na takie akcje w wykonaniu ROM kart rozszerzeń).

Komputerek ma zasilacz trochę poniżej wymagań płyty głównej - może to jest
przyczyną ? Z inną kartą wszystko działa ślicznie, bez takich "efektów
specjalnych"

B.