dosc ciekawe zdarzenie znikajace dyski w biosie

Autor: Grzegorz (grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 16:06:32 MET

Witam!
Moja konfiguracia: Soltek SL - 75DRV2 + athlon xp 1600+, prolink geforce
2ti, 256 DDR Kingston, dysk Seagate barracuda IV na pierwszym kanale jako
master, na drugim nagrywarka i cd rom.
Złożyłem komputer, zainstalowalem windowsa i chwile pochodzil nagle sie
zresetowal i...
BIOS przestal wykrywac jakiekolwiek urzadzenia podpiete do kontrolera IDE.
Wykrywanie W SETUPIE tez nic nie dalo. Ząglowanie kablami i tak dalej. NIC
tak jakby nic nie bylo podpiete.
Dopiero po przywroceniu domyslnych ustawien bylo w porzadku.
Co sie stalo? w biosie nie znalazlem opcji ktrej ustawienie moglo byc za to
odpowiedzialne. Zreszta bios skonfigurowalem ponownie tak samo jak przed tym
zdarzeniem i na razie jest w porzadku, ale troche mnie to nurtuje.
Co moglo byc przyczyna? Moze plyta jest uszkodzona?
Pozdrawiam
Grzesiek