Problem z dyskiem

Autor: Dzik (piotrek204_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 15:57:58 MET

Witam

Mam dysk Baracude 60GB, do tej pory chodzila na slabym sprzecie i odbywalo
sie to za pomoca programu DiscWizard. jednak teraz gdy chcialem utworzyc
jedna partycej FAT32 niestety sie nie da. Fdisk spod Win98 pokazuje partycje
4MB FAT-12 ktorej nie mozna usunac (!) pod linuxem i W2000 nic nie widac.
Instalator W2000 chetnie utworzy partycje 60GB jednak tylko NTFS. Czy ja juz
zglupialem? Przeciez FAT-32 moze miec ponad 32GB. Odpalam po kolei soft
Seagate ale nie moge znalezc prostego programiku do kompletnego erase dysku.

Plizz help.

Pozdro

Piotrek