Re: ASUSY I PROBLEMY

Autor: Kermit83 (kermit83_at_poczta.e.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 12:22:19 MET

> A to dobre ASUSy i problemy ;))) czyż to nie sprzeczność.
> Przeinstaluj może odpowiednie detonatory....

A co? Jeżeli to ASUS to już nie ma prawa być problemów?
Chyba jesteś ciut chory. Sam miałem kilka ASUSów i z niektórumi miałem a
innymi nie było problemów.
ASUS też wydaje kiespkie produkty.
Teraz używam ECSa i wbrew różnym opiniom nie ma i nie było problemów.
Wage to przywiązywać należy raczej do chipsetu a nie jak wszyscy do marki
płyty głównej.