Re: Komputer czasem piszczy przy starcie

Autor: Artur (arturm_99_at_yahoo.com)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 12:03:36 MET

"mariod" <MariuszDworniczak_at_wp.pl> wrote in message

 Mam szybsze rozwiązanie - zmień płyte na inną. Tak którą masz pomimo tego,
| że najprawdopodbniej na I815
| jest mało solidnie wykonana - a to nie zależy od chipsetu (krytykowane
przez
| Ciebie VIA) lecz od producenta płyty - niech zgadne ECS ???

Rozwiazanie najszybsze i z pozoru najskuteczniejsze - niestety chyba nie
wchodzi w rachube.
Poki co szukam rozwiazan alternatywnych.

Co do nazwy producenta, to nie pamietam, ale obawiam sie, ze to wlasnie ten,
ktory podales.

Pozdr,
Artur