Re: Problem z SB Live + 3Com + AMD :)

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:43:55 MET

> przeinstaluj system

System jest swierzutki. Ma okolo 2 tygodnie. Poza tym, ja
na tym starm sie czasem pracowac i nie usmiecha mi sie
reinstalowac Windy z byle powodu.

> ainstaluj via4in1

napisalem, jest zainstalowane. Najnowsza wersja.

> jezeli masz raida to najnowsze stery do systemu z www.highpioin-tech.com

Raida brak. Nie potrzebuje.

Odnosnie poprzedniego posta, to "jade" na sterownikach creativa.
Niby co innego moglbym zainstalowac do SB Live??
(wiem, ze costam ktos proobuje ze sterownikami, jakas alternatywa,
ale jeszcze w baaardzo wczesnej wersji).

Jakies inne pomysly?

MM