Wentylatory chlodzace Zalman

Autor: hans1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:49:47 MET

Chciałem zapytac o praktyczne doswiadczenia z wentylatorami ZALMAN chlodzacymi
procesor. Chodzi mi o ewentualne klopoty z wystarczajacą przestrzenią do
montazu na plytach głównych, czy są tak ciche jak niesie plotka, cz są trwałe
(maja łozyska slizgowe które są podobno mniej trwałe od kulkowych)?
W PCWORLDKOMPUTER 2/2002 bardzo wysoko oceniono nowy wentylator Zalman 6000 Cu.
Ale w jakims innym artukule, trochę starszym, na jakiejs stronie www ktos
bardzo negatywnie ocenił te wentylatory jako nieskuteczny bajer.
hans1