diagnostyka ?

Autor: Jakub Kasperkiewicz (antyspam_at_mail.invalid)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:40:08 MET

Witajcie.

Mam nastepujacy problem z moim kompueterem.
Zaczne od konfiguracji:
Gigabyte 7ZX (VIA)
Duron 700
128 RAM + 256 RAM
HDD IBM
Winfast Riva TNT2 Pro (32 RAM)

OS - Win 2k + SP2, VIA 4in1 (ostatnia)

Sparawa wygalada tak:
Przy pierwszym uruchomieniu komputera zawsze mi sie mrozi system, nic, ani
myszka, ani klawiatura nie dziala. Po resecie (ale bez wylaczania)
wszystko chula ok. Dzisiaj natomiast zdazrylo mi sie, ze po jakis 30 min
od wlaczenia zamrozil sie a ekran wibrowal jakby telefon komorkowy dzwonil
w poblizy - i znowu zero reakcji od myszki i klawiatury.

Prosilbym o sugestie co moze byc nie tak, oraz o rade jakiego programu
diagnostycznego uzyc, zeby np. sprawdzic czy to nie kosci pamieci sie
gryza. Wiem ze ta karta graficzne nie za bardzo lubi sie z moim chipsete,
ale musi byc na to jakies rozwiazanie.

Z gory wielki dzieki za kazda rade.

--
pozdrawiam