Re: Co sie stanie?

Autor: Tomek_G (tomszak_at_pie.edu.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:31:04 MET

Na BX, mam okazje tanio kupic ale slyszalem, ze procek nie bedzie dawal
wszystkiego co moze, wiec nie wiem czy oplaca sie inwestowac w drozsze
procki gdy sie nie osiagnie wszystkiego.
W gre wchodzi tylko celeron gdyz na niego mnie bedzie stac a w opisie plyty
jest napisane ze dla celeronow plytka oferuje tylko 66MHz,
Sorki za moze banalne pytanie ale w sparawach tech jestm zielony:)
pzdr...