Re: Jak przetestowac modem? Jaki wybrac?

Autor: Robi (r.urbanski_at_pilicka.com.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:40:47 MET

Miałem podobny problem z tym samym modemem i płytą Prokompa, modem w innym
kompie działa bez zarzutu a tu kicha. Trzeba było kupić nowy a ten
opchnąłem. Kupiłem nowego Zoom-a - jest żyleta V.92. Dołożyłem niecałe 50 zł
bo Spirita można dobrze sprzedać. Trzeba dodać że mam telefon na łączu
radiowym i inne modemy chodziły bardzo kiepsko.
Robi

Użytkownik "Ireneusz Wojciech" <ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3C550408.77B9CECB_at_poczta.onet.pl...
Najprawdopodobniej "wysiadl" mi modem Zoltrix Spirit 56K. Jest poprawnie
wykrywany w systemie, testy komendami AT (przez terminal) wychodza
poprawnie poza jedna- ATD (Dial). Objaw jest taki, ze modem nie wybiera
zadnego numeru ani nie odlacza liniii telefonicznej przy próbie
wybierania. Wszelkie programy standardowe z Windowsa reportuja, ze
wszystko jest OK, dopiero w momencie wybierania numeru pojawia sie
komunikat, ze system nie otrzymuje odpowiedzi z modemu, sprawdz, czy
wlaczony, itd.
Moje pytanie: czy jest jakis sposób sprawdzenia, co wysiadlo, moze ktos
mial juz taka sytuacje?
Ewentualnie drugie pytanie: Jaki modem polecacie "zamiast" (zakladajac,
ze tego nie da sie reanimowac)- interesowalby mnie model wewnetrzny,
PCI, 56K, w ostatecznosci moze byc winmodem?

Pozdrawiam,
 WIrek