Re: Skubana mycha

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_banita.sprint.com.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 00:20:12 MET

Użytkownik "Skrzypek" <mtb_at_z.pl> napisał w wiadomości
> Port PS/2 dla klawiatury jest identyczny do tego od myszy, ale jesli masz
Wyglada tak samo, ale przelotka ps2>rs jest inna do klawiatury i do myszy.

> klawiature ze starym (duzym) zlaczem, to port PS/2 masz na pewno do myszy.
To duze DIN sie nazywa. :)

> Jesli masz klawiature PS/2 i mysz PS/2 to gniazda powinny roznic sie
kolorem
> (mysz zielona, klaw. fioletowa).
Takie oznaczenie w starych plytach nie wystepowalo, klawiatura jest od
dolnej strony
plyty, a mysz od gornej.

Apropo tego ze nie dziala, moze w biosie masz wylaczone? Moze ten port masz
spalony na
plycie. Ja w swoim asusie p5a mam zjarany kontroler flopa, wymienilem chyba
z 5 stacji zanim
wpadlem na to ze to kontroler. :) Wlozylem takie stare cudo w isa i na tym
dziala flop.:)
Pokombinuj.
Pozdrawiam.

--
|        ===>    Andrzej "silniczek" Mikołajczyk    <=======        |
|  --> mailto:silnik_at_banita.sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <--  |