Lamerskie pytanie...

Autor: Piotr Serwin (lecznica_at_nsi.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:37:32 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!
Jestem pierwszy raz na tej grupie.Nazywam sie Piotr Serwin,mam 16
lat,mieszkam w Nowym Sączu.Kieruje do was pewne lamerskie pytanie,gdyż nie
moge sobie poradzić z pewnym problemem.Konkretnie chodzi mi o DVD.Czy
możecie mi polecić jakiś dobry,prosty w obsłudze (działający w 100%) program
do odtwarzania DVD ?
Nigdy z tego nie korzystałem i stąd moje wątpliwośi i problemy

Będe Wdzięczny za wszelkie informacje i porady
Dziękuje z góry i Pozdrawiam!
Piotr Serwin
lecznica_at_nsi.pl