GeForce2 MX-200 się grzeje

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 07:26:59 MET

Witam szanownych grupowiczów mam pytanie dotyczące GeForce2 MX-200, który
nie chodzi tak jak powinien. Oddałem go do serwisu i wrócił do mnie jako
sprawny. To jest trochę dziwna sytuacja, bo podczas instalacji Windowsa 98
chodzi bez problemu jako standardowa karta graficzna PCI, jednak jeśli
zainstaluję sterwoniki z płytki ( czy najnowsze Detonatory ) to po chwili
pracy w Windzie i to nawet nie muszę odpalić żadnej gry obraz zatrzymuje się
i komp wisi. Mam Durona, zasilacz 300 wat, Płyta Shuttle, wcześniej miałem
ECSa K7VZA, Pod windą zainstalowałem Service Pack od VIA. Co może być
przyczyną?
Pozdrawiam
Olek