Re: Co polecacie Atlona XP czy Pentium IV

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 02:51:48 MET

On Thu, 24 Jan 2002 10:06:09 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Szczegolnie, ze az sie prosilo o jakis test sprawdzajacy sensownosc
>powiekszenia cache L2, a ci tu wyskoczyli z benchmarkami badajacymi
>glownie czysta moc obliczeniowa. Kompilacja jadra i Sysmark to imho duzo
>za malo.
TO co piszesz to jedno, ale mi chodzilo o to, ze ostatnio to AMD mialo
lepszy koproc, a tu nagle w rendringu lepiej wypada Celeron.
Ten wynik pomiaru bardzo mnie zaskoczyl tym bardziej ze nie wydaje mi
sie aby Intel wprowadzil jakies znaczace zmiany w FPU. Jedynymi
przyczynami moze byc wlasnie wiekszy cache (chociaz tu bym sie mocno
zastanawial) w polaczeniu z szybsza magistrala. (?)
(szkoda, ze dodatkowo nie zrobili jeszcze porownania pod 3D Studio
MAX)

Pozdrawiam
GLide