Re: Riva TNT2 M64-problem, a ja juz nie mam problemu:-)

Autor: Piotr Slimak (piotrslimak_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 23:38:29 MET

działać na nich poprawnie ...

eee tam...chyba przesadzasz. Doświadczenia empiryczne w bojach z M64
skłaniają mnie raczej do przekonania, że ze sterownikami do niej jak z
winem, im starsze tym lepsze :-) Chodziaż mogę się mylić, bo aktualnie
używam "version 4.11.01" pod 98SE. A zasugeruj jakąś grę, która ma problemy
z 2.40 i jak tylko będę posiadał tytuł to sprawdzę. Od momentu instalacji XP
zapomniałem co to sterowniki (noo.. do myszki musiałem ściągnąć nowsze) i
teraz trochę mi tego brakuje :-) A tak w ogóle to się pochwalę, że od 1
stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem linuxa i raz już udało mi się go
doprowadzić do stanu że odpalał się tylko do konsoli. Co zrobiłem? No co?
Próbowałem zainstalować stery do M64 :-))) Ale już chodzi OK.
Pozdrawiam.