Re: EPSON Stylus C60

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 00:43:56 MET

Użytkownik "Arte" <sosko_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a322su$o3m$1_at_news.tpi.pl...
> Mam zapytanie do tych co juz kupili ta drukarke.
> Rozne zrodla roznie podaja, wiec moze ktos, kto juz to kupil, podpowie mi
> czy w komplecie z nowa drukarka sa tusze o pelnej pojemnosci czy moze tak
> jak to robil Canon, gdzie nowa drukarka z fabrycznym tuszem mogla jakies 6
> kartek wydrukowac.

Ja kupiłem ostatnio C40 w FF Computers - były normalne tusze w komplecie.
O ekonomiczności C40 nic więcej nie mogę powiedzieć, bo jeszcze nie zużyłem
pierwszego kompletu. Z jakości wydruków i funkcjonalności driverów jestem
zadowolony.

--
Konrad J. Brywczyński                                    "Mijaj zdrów
bryw_at_waw.pdi.net                                        Otwarte okna"