Brak dzwieku

Autor: wzrak (wzrak_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 00:29:24 MET

Mam płytę MS-6340 z zintegrowana karta dzwiekowa i procek Duron 800.
Zainstalowałem sterowniki VIA AC97 Audio Controller ( WDM ) i cisza w
głosnikach. Nie ma dzwięku wav ani midi. Jest tylko w głosnikach dzwiek
audio z CD-Romu. Juz probowalem wszystkiego. Mam nadziej ze w BIOSie dobrze
ustawilem. Nie ma konfliktu sprzetowego ( zadnych zoltych znaczkow w
menadzeze urzadzen ) a mimo to cisza. Moze jest to gdzies opisany taki
problem. Juz wkładalem inna karte muzyczna i jest ten sam efekt. Poratujcie
bo ta cisza mnie denerwuje.
wzrak