Re: Pentium III / Slot1

Autor: AutoSC (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 22:33:32 MET

Użytkownik "Dzik" <piotrek204_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Kiedys byla slynna seria PIII 1,13. Nie byl to tualatin ale nie wiem czy
> SLOT-1. Jednak to tylko ciekawostka, zostaly wycofane z sprzedazy gdyz
byly
> mega niestabilne.
>
> A mowia ze AMD jest niestabilny...

Dokladnie chodzi mi o to, ze chcialbym podrasowac swoj komputer zbudowany na
plycie Lucky Star 6ABX2V. Plyta jest pod procesor PII/III max. 750MHz,
gniazdo Slot1. Co by sie stalo gdybym zainstalowal np. PIII/1GHz ? Komputer
w takim przypadku bedzie pracowal jako PIII/750MHz czy tez szybszy procesor
w ogole nie bedzie zaakceptowany ?
Pozdr.

Menos