Jak usunac pionowe pasy w tunerze TV ?

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 00:10:10 MET

Witam
Szybkie pytanko bo jakos w archiwum nie znalazlem - mam pixelview tvpro
nicam i na niektorych kanalach mam pionowe pasy z zakloceniami - jak to
usunac ? Wyczytalem, ze moze to szumy od innych kart ale ja nie mam nic
oprocz geforca 2 mx - przelozylem tuner na sam dol plyty (ecs + celeron +
win me) i nie pomaga to nic :( zainstalowalem najnowsze stery a na nich
wogole nie odbiera mi stacji... Da sie cos z tym zrobic ?

Pozdrawiam Van_Tomas