Re: Co lepsze : 192 SDR, czy 128 DDR ?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 23:46:38 MET

"Grzech" <surym_spam_at_poczta.onet.pl> wrote:
> lepiej mieć więcej ramu niż szybciej - są programy, które wręcz wymagają
> określonej ilości ramu. nic mi nie wiadomo o takich, które wymagałyby
> określonej przepustowości
no tak, napisal, ze potrzebuje do grania.. i w teorii (i testach) byloby
pewnie szybciej, tylko juz wole miec wolniejsza pamiec (ale wiecej) i
unikac ciaglego doczytywania z dysku, albo koszmarnie spowalniajacego
dzialanie kazdego programu korzystania ze swap-u.. jakbym mial wybierac,
to tez bym wolal 192sdr

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming