Re: Pomozcie mi znalezc karte dzwiekowa Yamahy :) Plizzz

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 23:42:38 MET

Day 26 sty 2002 You wrote on pl.comp.pecet

> Nie wiem, jakiej jest produkcji, ale w tym akurat wypadku mam siakieś
> (dziwne?) odczucie, że jak nie Yamahy to noname.

Ja tylko dwie oryginalne widzialem znajomy wpadl z oryginalna yamaha 754
kuiona w Niemczech oraz moja wlasna yamaha 724. Tak to spotkalem sie z
kartami A-Open (bardzo przyzwoite) oraz jakies nonamey. Wiec jak by to
byla A-Open to bym sie zainteresowal.

> Przed chwilą sprawdziłem. Nie wiem jak ustawić (choćby w Xnews) by
> automatycznie słało i tu i tu z Xnewsa. :) Jak chcesz, możesz mi na
> privie wytłumaczyć. ;)

Tez probowalem i jakos tez mam z tym problem :-) W manualu i FAQ nic nie
ma. Wyslalem posta na pl.news.czytniki.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!