Re: problem z instalacją modemu

Autor: Sławek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 22:29:46 MET

"Jacek" <amadar1_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam problem. Otórz podłączyłem modem wewnętrzny do płyty głównej i kiedy
> kreator instalacji modemu przeszukuje porty... No właśnie szuka tylko w
> porcie com2 jakby istniał tylko ten jeden port. I wykazuje że nie ma
żadnego
> modemu. Ten jednak jest podpięty pod płytę. Oco chodzi. Proszę
odpowiedzcie
> choćby jednym zdaniem.

Jesli to modem PCI(winmodem) to musisz najpierw zainstalowac wirtualny port
, ktorego on uzywa.Powinno cos byc na dolaczonym do modemu CD.Com 1 pewnie
masz wylaczony
w biosie, ale to bez znaczenia bo winmodemy nie uzywaja
sprzetowych portow szeregowych.Za to "prawdziwe" modemy
wewnetrzne (te na ISA) maja wbudowany wlasny com i wtedy
dla unikniecia konfliktu trzeba wylaczyc odpowiedni port
w biosie.