podkręcanie - Help

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 21:49:07 MET

Chce podkręcić Athlona 1000/266
no i mam problem, prawie wszędzie na każdej witrynie jest to poisane ale
zazwyczaj tak pięknie to robię autorzy że przedstawiają tabelkę w której są
rozrysowane mostki (L3,4,6) które trzeba polączyć albo porozdzielać żeby
procek zgłościl się jako jakistam.
Ja natomiast chce tylko odblokować mnożnik procka - moje płyta obsługuje
zmiane mnożnika, no i nie wiem jak to zrobię, tzn coś słyszałem o mostakch
L1 coby je połączyć ale nie wiem które i czy to tylko wystarczy. Może ktoś
by mi to wyjaśnił, albo podał jakiś link

Pozdrawiam Albert
alguz_at_wp.pl