Re: Teac CD-540E + DMA + Abit KG7

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:01:27 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3C542A62.6263F21_at_magsoft.com.pl...

[...]
> CD-540E czasem działa idealnie w UDMA/33, jednak bardzo często
sprawia
> problemy w tym trybie w połączeniu z niektórymi wersjami
sterowników
> ASPI (co szczególnie objawia się właśnie w Nero Burning ROM).
> Przejście na tryb MWDMA/2 pozwala ominąć tę niekompatybilność.
[...]

Witam !

Pytanie całkiem poważne: na jakiej platformie / platformach
stwierdziłeś takie zachowanie ? Mam na myśli chipset / procesor /
MB.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski