problem z GF2 mx400 64mb tv out wieszaja mi sie gry

Autor: RaFik (raafik_at_sltzn.katowice.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 19:21:38 MET

cze mam maly problem podejrzewam ze to grafa bo tydzien temu wymienilem z
GF2 mx200 32mb na GF2 mx400 64mb tv out i zaczelo sie tzn chodzi o gierki
puszczam sobie gierke i pogram róznie od 20 sekund do 5 minut i wiesza sie
obraz gry i nic sie nie da zrobic jedynie pozostaje reset nawet kilka
systemow stawialem i nie pomoglo sterowniki zmienialem no a odpalalem na
grach takich jak Half life, red faction,driver pomozcie co to moze