Re: Dopuszczalna temp. dla Durona 1 GHz

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 18:38:05 MET

> Ja mam na Duronie 1Ghz TTC-D5TB i max 42 st. C i dalej kombinuje jak by tę
> temp. obniżyć...
> W koncu cały czas w tle śmiga Seti wiec dobre chłodzenie jest u mnie
> wskazane..

Czytam i czytam i chyba też zmienię swoje chłodziwo na ten model. Aktualnie
mam podróbkę Spire 5D17B3 i przy nominale Duron 700MHz mam temp. 37 - 41
stopni (40-41 głównie przy grach). Jednak jak wiadomo, każdy stopień niżej
to ileś tam życia procka dłużej i stabilniejsza praca.... Jak kręciłem do
900 MHz to temp była w granicach 39 - 45 stopni. Teraz nie kręcę, nie ma
sensu......
P.S. Z tym Seti się tak nie manifestuj, pisali jakiś czas temu, żeby się nie
chwalić, bo są wykradane wyniki, no chyba, że masz zupełnie inny adres
e-mail dla Seti niż ten na grupie - jak ja ;))

Grzesiek