Re: Co mierzy temperature procka (nie program)?

Autor: Kermit83 (kermit83_at_poczta.e.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 17:17:02 MET

> Czyli co? Mam rozumiec, ze on jest zepsuty i dlatego wszystkie coolery
> mierza mi temperature procesora jako 0 stopni? No i jeszcze jedno - czy ma
> on zwiazek z wlaczaniem i wylaczaniem sie wentylatora?

Coolery nie mierzą temperatury :) tylko chłodzą zaś temperature mierzy
termistor pod prockiem.
A co do wyłączania wentylatora to może być przez uszkodzony termistor.
Kiedy temperatura procka jest niska wentylator kręci się wolniej ze względu
na głośność pracy i zużycie prądu. Jak komputer pokazuje Ci że temperatura
procka wynosi 0 stopni to po co wentylator ma sie kręcić? Żeby go jeszcze
bardziej schłodzić?