status dysku w HPT370

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 17:23:41 MET

w biosie hpt na plycie abis SA6R jest cos takiego

mam 2 dyski podlaczone do tego kontrolera IBM DJNA-371350 i nowa 60
maxtora 5400 obrotow, i mam nastepujacy problem, dysk IBM ma status
invalid, mam te plyte od wakacji a dysk juz prawie 3 lata i wszystko
dziala, do biosa HPT wlazlem pierwszy raz po tym jak kupilem sobie tego
maxtora i chcialem ustawic aby bootowal sie z ibma, maxtor ma status
HDD1, ibmowi moge ustawic tryb ATA w jakim ma pracowac ale nic poza tym,
nie moge na nim raida zrobic, ani ustawic go jako bootowalnego, w
zasadzie nie jest to jakis duzy problem bo podlaczylem ibma do jako
primary master do hpt a maxtora secondary master do hpt i domyslnie
pomimo tego statusu invalid bootoje sie z IBM, w windzie tez wszystko
dziala oki ale wkurza mnie to i tak, jak ktos ma jakis konstruktywny
pomysl to bardzo prosze o podzielenie sie

poz.