Re: Spalony GeForce ?

Autor: Old (old_boy_at_kki.net.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 14:56:11 MET

"Marcin Wojtczuk" <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Sąsiad kupił sobie MSI GeForce 2 MX-400.
> Karta ma wyjścia na śledziu takie:
> Na monitor,
> AV Out - czincz
> S-Out - wygląda jak wejście na karcie TV do kabla odbierającego
> sygnały z pilota (podczerwień).

wyjście oznaczone na śledziu jako AV Out - jest wyście z zespolonym sygnałem
wizyjnym inaczej composit video - należy podłaczyć kabelek do telewizora na
WEJŚCIE AV a nie na wyjście jak napisałeś

wyjście S-Out to również wyjście video ale tzw S-Video - osobno są podawane
sygnały luminancji, chrominancji jak i odczylania - wymaga odpowiedniego
wejścia w TV ozanczonym jako wejście S-Video

> Przy wyłączonym kompie i włączonym TV podłączyl cziczem wyjście AV
> Out do _wyjścia_ audio w TV. I było BUM. Poszły iskry i w TV przestał
> działać dźwięk wogóle.. Karta też nie działa.
> Wziąłem ją do siebie i przy starcie kompa znika co prawda z ekranu ta
> ramka "No Signal" ale komp robi "bip bip bip" (tak 3x) i nic...
>
> Da się coś z tym jeszcze zrobić ? (Też mam kartę AGP więc w biosie
> jest "Init display first" na agp ustawione).
>
> Szkoda by było powiesić ją na ścianie :>

jeżeli na gwarancji to oddaj a jak nie to powieś

old