Gforce2 MX 400 32 MB problem

Autor: Tomasz Gawryl (gruber_at_nospam.ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 14:39:59 MET

Heja,

niedawno kupilem karte firmy HIS na chipsecie Nvidii Gforce 2 MX 400.
Jestem bardzo zadowolony z tej karty z jednym wyjatkiem. Przy pelnoekranowych aplikacjach np. gdy wyswietlam film, czy tez jakas gre kaszani mi przycisk "Start"
w Win98. Czasami tez kaszani mi ikony w Windows Commanderze. Kiedy skiluje
explorera powraca wszystko do najlepszego porzadku. "Kaszani" czyli zamalowuje kolorami i grafika z pelnoekranowej aplikacji. Poinstalowalem najnowsze sterowniki gdzie sie tylko dalo DirectX8.0 i nic nie pomaga. Co ciekawe problem pojawia mi sie nie za kazdym razem.
Jak myslicie gdzie lezy pies pogrzebany?

Mysle ze to moze byc problem z Win98SE bo na Millenium i Linuxie dziala bezproblemowo. Mam procka AMD K6 300 MHz i plyte na via (dociagnalem najnowsze sterowniki).

Pozdrowienia

Tomek

PS. Co ciekawe nie moge w Internecie znalezc strony firmy HIS. Jakby ktos kiedys do niej juz dotarl bylbym wdzieczny za addres.

"NOSPAM." w adresie.