Re: Problem z nagrywaniem dzwięku przez mikrofon

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 00:11:08 MET

Użytkownik Omni <tatkokuby_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1sj0k$fdg$1_at_news.onet.pl...
> Mam kumpla ma sprzęt na P120MMX płyta jest z integrowanym dzwiękiem, jak
> podłączę słuchawki z mikrofonem, to jak mówię w mikrofon wszystko słychać,
> ale gdy chcę zarejestrować swój głos , --> głęboka cisza, istnieje na to
> jakiś myk...?

u mnie na jakies badziewiastej plycie pod socket 7
dziwiek byl rowniez zintegrowany

w instrukcji do plyty glownej znalazlem jakies ustawienia mikrofonu
przestawilem na 'special mode' i dopiero zadzialalo

moze i tobie to pojdzie

// ia