Podlaczanie starego HD

Autor: ArturRP (arturrpKOCHAM_at_SPAMidea.net.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 02:39:19 MET

Witam!

Mam staruśki (z 7 latek) dysk Seagate 260MB, który chciałbym podłączyć do
mojego kompa (płyta ASUS P3BF, HD Seagate 8.6G UATA66). I w związku z tym
mam 3 pytania:
1) Po podłączeniu wspomnianego dysku komputer wogóle nie startuje (dysk
ma oczywiście odpowiednio ustawione zworki). A żeby było zabawniej po
jego odłączeniu komputer też nie chciał startować. Już myślałem, że coś
padło -- ale kompa przytuliłem, pogłaskałem i po paru minutach ruszył ;).
Co mogło być tego powodem?
2) Drugie pytanko wiąże się z pierwszym -- czy są jakieś przeciwskazania
do podłączania takich dysków do (stosunkowo) nowoczesnych blaszaków?
3) I najważniejsze: jak staruszka podłączyć żeby komp ruszył i go widział?

Pozdrawiam,
Artur.

--
   o  |~>  ::   Artur Rafał Popławski   ::     Even bytes            ::