Re: kyro 2 - pytanka

Autor: DaRK (dark_at_ragnarok.prv.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 02:01:22 MET

komarc_at_poczta.onet.pl (Marcin Kompanowski) wrote in

> mam kilka pytanek o kyro 2:
i bardzo dobrze ;)

> 1. 'nie wspiera directx 8' - co to znaczy ? wiem ze karta nie ma T&L.
> czy to znaczy ze gra ktora to wykorzystuje nie bedzie dzialala czy
> bedzie 'tylko ' wygladala brzydziej ?
Karta wspiera directx 8.0 czego efektem jest idealne dzialanie tej karty we
wszystkich nowych grach. Zas ich wyglad na Kyro 2 jest rewelacyjny (IMHO
:). gdzies na www.nukleon.pl jest news dotyczacy kyro 2 i directx 8.

> 2. jak szybkosc tej karty wyglada w porowaniu do np. gf2mx400 w grafice
> 2D (autocady itp)
Tu nie wiem, bo nie pracuje w zadnym z tych programow. Natomiast jesli
chodzi o jakosc (ostrosc, nasycenie barw itp.) to jest naprawde bardzo
dobra zwlaszcza na modelu oferowanym przez Herculesa.

> 3. co daje roznica 32mb/64mb dla tej karty ?
Dla tej karty duzo, bo pracuje ona bez uzycia AGP tylko na swojej lokalnej
pamieci (co za speeeed :)

Swego czasu dostepna byla wysylkowo na: www.komputronik.pl

> 5.jak to bedzie ze sterami do tej karty za rok ? (hmm... a kto to moze
> wiedziec...)
Ze sterammi jest bardzo dobrze (na razie :)) wychodza czesto, sa bardzo
dobrze dopracowane, na dniach pokaza sie rowniez w wersji dla linuxa.

--
pozdrawiam,
DaRK  <==Ragnarok==>         mailto:dark_at_ragnarok.prv.pl