Re: ECS K7S5A + Athlon Xp i hardw. monitor...

Autor: Xander (alex_74_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 01:32:17 MET

Użytkownik "Piotr "Purchawa" Purchalak" <purchawa_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:Xns91A3C373AB2Apurchawamodedkompz20_at_213.25.200.9...
> Xander nastukał(a):
> MBM 5.1 napewno dziala i wszystko pokazuje na tej plycie.
> Tylko trzeba odpowiednio skonfigurowac.
> --
> /--------Piotr "PURCHAWA" Purchalak-------\

Właśnie ściągnąłem 5.1 ale chyba trochę utknąłem w configu...
O ile jakieś 3 temperatury odczytuje ale nie wiem co do czego ;) i czy
prawdziwe wartości na ale przynajmniej prawdopodobne (44, 36, 19 st C) ale
co do wentka tu już mi się nie udało :( znalazłem jakiś sensorek który ma
związek z wentkiem (przy ręcznym zwolnieniu zmianiają się wartości) o tyle
odczyty są dziwne albo ok 8600 albo ok 430 RPM (przy zmianie dostępnych
ustawień w obrębie danego sensora) a z inf. producenta wychodzi że powinien
osiągać ok 4600 RPM... (coolerek Spire).
Niby nic ważnego ale się nie da sensownie ustawić alarmu...
Grunt żeby temp. procka odczytywał dobrze (ostatni procek mi sią spalił :( -
"markowy" Intel PIII ;)

Xander