Re: net w kablu

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 00:47:19 MET

Mam ACN na Ursynowie. Dziala jak na domowe potrzeby bardzo dobrze.
Zakladalem prawie rok temu - wtedy byly jeszcze inne promocje: zaplacilem za
podlaczenie do sieci ok. 500 pln (w 4 ratach), ale place teraz abonament ok.
100 zl (nie pamietam dokladnie). Qmpel zakladal pozniej, koszta instalki = 1
zl, ale abonament wiekszy o 30 zl (chyba).
Chodzi super: jezeli ustawiasz w przegladarce proxy - to z niektorych stron
zasysa nawet do 64 kb/s. A tak normalnie - zasysasz z predk. ok. 16 kb/s
(jezeli lacza po tamtej stronie nie sa zapchane). W kazaa bywa roznie
(zalezy od usera po drugiej stronie) - wywa 16, bywa 10, bywa 4-8. Rzadko
ponizej 1 (wtedy popsostu zmieniam usera i zasysam od innej osoby).
Predkosc wychodzaca jest slaba, ale ja z teego praktycznie nie korzystam. W
razie pytan wal na priv