Re: Dostalem HDD!!!!

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 23:34:40 MET

On Sat, 26 Jan 2002 09:53:28 +0100, "Daniel" <daniel6_at_o2.pl> wrote:

[ciach]

>Nio to jest 6 osób :)
>Strasznie wkurzający jest ten łysawy :)

Dokladnie. Z nim nie warto wdawac sie w zbedne dyskusje. Jak sie chce
cos kupic to kupowac, bo jak ten zacznie sie rozwodzic ... ( ja tak
mialem), ze np. czas dostepu pamieci RAM jest malo wazny i nie musze
na to zwracac uwagi... a w ogole to on wie co mowi bo kiedys
projektowal jakies uklady.... ROTFL.... i wyszedlem ze sklepu :)

Pozdrawiam.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie