kopiowanie HDD

Autor: Fox (foxmajch_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 23:22:30 MET

Witam

Moze ktos z was spotkal sie z owym problemem i pomoze, a mianowicie:
Mam ECS`a K7VZA z Durniem 800, wszystko dziala spoks, ale do czasu
gdy podpinam drugi dysk. Gdy chce cos skopiowac to mam czasy dla pliku 600MB
powyzej 15Min. Tak sie dzieje gdy dyski sa na tej samej tasiemce, gdy wpinam
go na druga, jeszcze gorzej - w polowie komp wiesza sie i pomaga tylko
restart.
Probowalem podpinac rozne dyski i zawsze dzieja sie podobne jaja. Czy to
wina
mojego glownego dysku ??? Mam Quantuma 40GB ATA 100. Moze tasma jest
rypnieta??? Slyszalem tez o wadzie chipsetu VIA co do kopiowania plikow
wiekszych niz 100MB, ale przeciez stery (via pack`i) mam zainstalowane.
Probowalem kopiowac pod Dosem i takze byla zwiecha. Czy szanowni grupowicze
maja jakies pomysly??? Za wszelkie rady bede wdzieczny, bo mnie juz pomysly
sie skonczyly, a zlosc wzbiera coraz wieksza.

POzdrawiam
Fox