Re: Logo z BIOSU

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 23:04:04 MET

Tool wrote:

> W moim poprzednim kompie przy stracie kompa bylo logo firmy. Teraz zmienilem
> komp i chcialbym miec takie cosik. Jak to zrobic. Wiem ze sie da. Moze ktos
> pomóc?

ja moge...
maly kurs internetu
kliknij http://wp.pl/
wpisz w wyszukiwarke "bios"

kliknij na jeden z linkow ktore zostana znalezione
http://www.bios.pnet.pl/
http://bios4you.w.interia.pl/
http://klub.chip.pl/simnet/

na pewne jeszcze kilka innych

pozdrawiam

to nie jest zlosliwy mail
ma za zadani pokazac jak latwo znalezc niektore rzeczy.....

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek