Re: ((((CD-Text))))

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 22:41:16 MET

kgb007 wrote:

> Mam płytkę wypaloną przez nero który wyciągną z tagów tytuły z polskimi
> znakami i tak też nagrał i jak przeglądam płyte to wyraźnie widze polskie
> czcionki więc to nie jest chyba zaleta programu jeśli ta płyta będzie
> zawieszać wierzę.

Też mnie zaczął zastanawiać ten problem ~;-)
Właśnie zrobiłem sobie własne IMAGE audio z CD-Text'em (zawierającym
polskie znaki): przeglądając ten IMAGE strierdzam, że znaki te zapisane
są albo jako BITMAPA, albo wektorówka (na pewno to nie ASCII!)
P.S. Szkoda, że nie mam żadnej wieży "CD-TEXT Compatibile" pod ręką ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|