Re: HDD Seagate U6

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 19:02:22 MET

Witam.
Marcin Parka <M.Parka_at_elka.pw.edu.pl> napisał:
> [...]

To mało. U mnie tylko Baracuda IV miała lepszy wynik.
Natomiast U6 wychodzi gorzej.

> Czym mierzone, bo tak naprawde to powinien chyba miec coś w okolicach 18ms
> na ATA100 (HDTach).
> Podaję tę wartość dla U5 40, ale nie sądzę by się coś zmieniło w U6.
> Dla Przykładu Sandra podaje 8ms (ATA100), ale wiadomo co z tym wynikiem
> można zrobic.

Na moim sprzęcie wyniki mam takie :
http://zp.amsnet.pl/~wolek/HDTach.jpg
http://zp.amsnet.pl/~wolek/sandra.jpg
Mam U6 40 GB, płyta ECS K7VZA 3.4, D900.

Rozbieżność jest dość duża jeśli chodzi o czas dostępu.
Transfery raczej podobne są (w linuxie hdparm też daje mi ok. 25 MB/s).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."