AverCapture 95 (848)

Autor: de4th (de4th_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 18:59:26 MET

Witam,

Na oficjalnej stronie producenta sa juz sterowniki do kart firmy Aver pod XP
(www.aver.com.tw), lecz tylko do tych optratych na 878 ;( . Moja jest na 848
i gdy chce zainstalowac drivery pod Windowsa 95/98 - WinXP pokazuje mi blad
i za nic nie chce zainstalowac tych pod starsza wersje Windozy... (System
nie moze zainstalowac urzadzenia). Zainstalowalem sobie wiec jakies
uniwersalne stery pod 848, lecz nie wiem jakiego mam programu uzyc, aby
poogladac cos w TV, gdyz oryginalny program od karty TV wymaga
zainstalowanych oryginalnych sterownikow. Probowalem cos ogladac MoreTV,
BorgTV, JTV, lecz zaden z nich nie wyswietlal obrazu ... Prosze o pomoc...