karta dzwiekowa

Autor: Jacek Anaszewski (anjack_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 18:12:25 MET

Witam!
Mam problem, do ktorego nie za bardzo wiem jak sie zabrac i mam
nadzieje, ze jest tutaj ktos kto moglby mnie troche naprowadzic.
Czy jest jakies urzadzenie, ktore zbieraloby kilka sygnalow, podawalo
je na wejscie karty dzwiekowej tak, by po zapisaniu tego sygnalu na
dysku mozna go bylo odtworzyc i zeby podobne urzadzenie wykonalo
odwrotna operacje czyli ten zsumowany sygnal rozdzielilo na czynniki
pierwsze?

--
Pozdro!
AnJack