Problem z GF2 Ti 200 i Abit BL7?

Autor: Marcin Sowa (enigman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 17:29:16 MET

Mam plyte Abit BL7, mam tez karte GeForce2 Titanium 200, niektore sterowniki
wykrywaja ja jako GF2 GTS. I tu sie pojawia problem. Karta po wlazeniu do
plyty pozwala uruchomic windows tylko w rozdzielczosci 640x480 w
najmniejszej ilosci kolorow. Podniesienie rozdzielczosci lub ilosc kolorow
powoduje totalny zwis kompa. Nie pomogla wymiana sterownikow od Nvidii
(21.88, 23.11, 27.00,27.10), nowe stery od intela (INF 3.20.1008), inny
windows (Win98, Win ME, Win XP) i bios do plyty. Karta po wlozeniu do plyty
gigabyte P4 z
i845 tez sprawia problemy. Co ciekawe po wlozeniu na plyte DFI pod Socket A
z chipsetem Via wszystko dzialalo poprawnie, karta byla juz w serwisie i
zostala wymieniona na wszelki wypadek na nowa. Glupio jest bawic sie na P4 z
karta TNT2 M64 jaka mam teraz.
Bede wdzieczny za wszelkie uwagi ktore pomogly by mi rozwiazac ten problem.

pozdrawiam
marcin