riva tnt2 m64 32mb

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 16:48:48 MET

No wlasnie qpilem to co w temacie i piknie dziala instaluje
sie samo etc.

Wsadzam to w staruszka: plyta na TX Pro w srodku P200 i 96Mb
winda sie instaluje i jak chce zainstalowac sterowniki do tej karty
to instaluja sie, winda prosi o reset kompa (ktory sie nie robi) pojawia
sie tylko ekran z logiem i nic. Wciskam reset i znowu to samo

blad "karta graf. nie jest zainstalowana poprawnie, uruchom kreatora inst. "

Sprawdzilem kilka wersji detonatorow wiec to odpada.

Teoretycznie jesli winda sie nie restatruje to chyba nie wprowadzaja sie
nowe ustawienia czyz nie? Wogole to chyba byla latka na blad w windzie
ze sie wieszal podczas restartu. Wie ktos skad to moge sciagnac?

Aha jeszcze jedno w biosie jest opcja "Assign Irq for Vga" wydaje mi sie
ze to powinno byc wlaczone, ja mam na disabled, a jak przelacze na
enabled to winda nie wstaje.

Jakies pomysly?

discover_at_poczta.fm