Re: Jaką 17" (monitor) kupić?

Autor: gawda (gawda2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 12:41:03 MET

Viewsonic PF775 - seria profesjonalna, znakomita geometria obrazu, wg mnie
znacznie lepsza od 220-tek SONY. Obraz jak żyleta.

17'' (16,0" widzialny obszar przekątny)
0,25 mm kratka aperturowa, odchylenie 90 st., PerfectFlat
ARAG - znakomita przeciwodblaskowa i przeciwolśnieniowa wartstwa
Standardowa szybkość przechodzenia światła=41,5%
Synchronizacja: H 30-97Khz V 50-180! - takich parametrów nie ma nawet spora
część 19"
1600x1200 77Hz
1280x1024 90Hz
1024x768 118Hz
800x600 149Hz
640x480 180Hz
Waga: 20kg

Do tego bardzo rozbudowane OSD: Contrast/Brightness, H.Size/Position,
V.Size/Position, Pincushion/Pin. Ballance, Trapezoid/Parallel, Zoom, Tilt,
Viewmeter, V./H. Convergence, V.Linearity Center, V. Linearity Symmetry,
Hooking, Focus, Viewmatch Color (9300K, 6500L, 5000K, User Color), Purity,
OSD Position, Moire, Degauss, Language, Data Recall

Viewsonic to firma operująca głównie na wymagającym rynku amerykańskim, u
nas nie jest tak popularna. Viewsoniciem handluje w Polsce m.in. California.
3 lata gwarancji, z czego w 1-szym roku gwarancji transport w obydwie strony
jest na koszt serwisu. Jak coś Ci się zepsuje, to dzwonisz na dowolną firmę
kurierską, biorą monitor i za kilka dni masz zrobiony i dostarczony do domu!
Nie wiem czy wiele firm ma tak dobry serwis.

Testy monitora są m.in. na www.chip.pl i www.monitory.pl

Mam ten model i jestem z niego bardzo bardzo zadowolony.

gawda