Ripowanie DVD

Autor: Green2 (green2_at_poland.com)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 12:14:38 MET

Witam wszystkich grupowiczów

Postanowiłem przenieść film z płyty DVD do formatu SVCD (artykuł z numeru
7/01 CHIP, s. 118). W skrócie tak:
1. Zripowanie filmu na hdd za pomocą SmartRipper (w dwóch częściach po
1h 5min).
2. Kodowanie za pomocą Flask MPEG v0.594 + TMPGEnc v12a (pomost
avisynth 0.3).
3. 20h kodowania 1h filmu na pIII 500 MHz, 64 MB RAM 100 MHz.
Niestety wszystko poszło na marne. TMPGenc pod koniec kodowania (99%...)
wyrzucił komunikat: "Error reading from stream". W pliku wynikowym zostało
zapisane tylko kilkaset klatek gdzieś ze środka tej połówki filmu. Reszta to
jedynie
dźwięk (!). A całość zajmuje 900 MB (przy 1540kb/s dla obrazu i 160kb/s dla
dźwięku; miało być poniżej 700 MB, niestety liczyłem bitrate dla obrazu za
pomocą sposobu w artykule, myślałem, że programik do obliczania bitrate
kłamie....). Postępowałem dokładnie według zaleceń w artykule i wszystko na
nic.
Czy mogłby mi ktoś pomóc podając adres jakiegoś źródła w internecie
traktującego o kompresji filmów z odkodowanych plików vob do SVCD?

Proszę o pomoc

Pozdrowienia
Green2